Uluslararası Yunus Emre Sevgi ve Barışa Çağrı Proje Olimpiyatı Eskişehir

"YUNEPO" Uluslararası Yunus Emre Sevgi ve Barışa Çağrı Proje Olimpiyatı'nın kısaltılmış ismidir, ilköğretim ve ortaöğretim seviyesinde dünya barışına katkı sağlama adına, Eskişehir Samanyolu Eğitim Kurumları'nın, Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Yunus Emre Kültür, Sanat, Sevgi ve Barışa Çağrı Derneği ve Eskişehir Odunpazarı Belediyesi'nin destek ve katkılarıyla düzenlemiş olduğu uluslararası bir organizasyondur.
Alan Etüdü: Sevgi ve barışa katkıda bulunmak amacıyla Yunus Emre'nin düşünce evreni ve eserleri üzerine yapılan araştırmalarından meydana gelmiş eserler. Projede Enstalasyon, Makale, Mektup, Araştırma, İnceleme, Resim, Karikatür, Fotoğraf, Sunum, Dinleti seçenekleri kullanılabilir.
Web Tasarımı: Sevgi ve barışa katkıda bulunmak amacıyla bir Web sitesi hazırlamak ve işletmek. Web tasarımında Yunus Emre'yi tanıtmanın yanında barışa katkı ön planda olmalıdır.
Şiir Okuma: Yunus Emre'nin şiirlerini en güzel şekilde sunmak. (Müzik, kostüm, canlı performans) Şiir okuma kategorisi yurt içi (Ana dili Türkçe olan) ve yurt dışı (Ana dili Türkçe olmayan) olmak üzere, ilköğretim ve ortaöğretim bazında ayrı kategorilerde yapılacaktır. Ödüllerde yurt içi ve yurt dışı olarak ayrı ayrı verilecektir. Şiirler Türkçe icra edilecektir.
http://www.yunepo.org

Sinemalarda Bu Hafta(Vizyondakiler)

 
Add to Technorati Favorites